CHESTIONAR DE FEEDBACK

CHESTIONAR DE FEEDBACK

Stimate Client,

 

Î.S. „Centrul de telecomunicaţii speciale” a inițiat un vast proiect de îmbunătățire a serviciilor prestate. În acest sens, opinia Dumneavoastră este foarte importantă pentru noi. Vă rugăm să ne ajutați să îmbunătățim serviciile noastre pentru Dumneavoastră, răspunzându-ne obiectiv la următoarele întrebări.

 

Vă mulțumim pentru receptivitate.

Cum apreciați importanța serviciilor noastre pentru activitatea organizației Dvs.?
În ce măsură serviciile prestate și nivelul acestora corespund așteptărilor și necesităților organizației Dvs.?
Cum apreciați calitatea serviciilor noastre în comparație cu calitatea serviciilor altor furnizori:
Ați recomanda serviciile noastre și altor organizații / persoane?
Vă rugăm să apreciați serviciile noastre sub următoarele aspecte:
Informația disponibilă privind tipul serviciilor și caracteristicile acestora
Transparența nivelului / calității serviciilor oferite
Disponibilitatea serviciilor
Securitate serviciilor
Predictibilitate și siguranță privind nivelul / calitatea serviciilor
Suport în utilizarea serviciilor
Soluționarea incidentelor și problemelor ivite
Prețul serviciilor
Cum apreciați activitatea personalului Î.S. „Centrul de telecomunicaţii speciale” având în vedere următoarele aspecte?
Accesibilitate
Receptivitate la solicitări
Amabilitatea
Competența profesională
Promptitudinea deservirii
Vă rugăm să ne comunicați care sunt cele mai frecvente sau mai importante probleme cu care Vă confruntați la accesarea serviciilor noastre:
Vă rugăm să ne sugerați ce îmbunătățiri am putea implementa pentru serviciile oferite de noi organizației Dvs., astfel încât nivelul satisfacției pentru serviciile primite să crească:
Informație de contact:

Pentru orice întrebări privind acest chestionar de feedback, Vă rugăm să ne contactați la tel: 820-920. O să fim bucuroși să Vă oferim orice informație adițională, pentru a facilita obținerea unui feedback relevant și obiectiv.

 

Vă mulțumim!

9561

Feedback