Skip to main content
Please wait...
Sistemul informatic "MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE"
produse software icon

Implementarea unui sistem informatic de gestiune a datelor de personal a devenit o necesitate pentru companii în efortul de eficientizare a managementului resurselor umane.

Sistemul informatic de management al resurselor umane asigură colectarea, administrarea, prelucrarea şi interpretarea datelor prin emiterea de liste, rapoarte text, date statistice şi comparative, precum şi îmbunătăţirea comunicării în cadrul organizaţiei printr-o mai bună organizare a fluxului de informaţii dintre departamentul de Resurse Umane şi alte subdiviziuni.

Baza legală a aplicaţiei este Codul muncii al RM (Legea nr.154 din 28.03.2003) precum şi alte acte normative din domeniu.

Sistemul asigură o bună accesibilitate a datelor şi reduce semnificativ timpul necesar activităţilor administrative privind managementul personalului.

Sistemul pune la dispoziţia managementului organizaţiei informaţii utile şi concludente privind:

  • structura organizaţională (subdiviziunile structurale);
  • registrul angajaţilor;
  • statele de funcţii;
  • programarea concediilor;
  • dosarele personale ale angajaţilor, cu diversitatea de caracteristici din dosarul personal: stagiu, vârstă, sex, studii, stare civilă, loc de naştere, domiciliu, cetăţenie, activitate anterioară, transferuri în cadrul instituţiei (companiei), etc.;
  • angajări, concedieri, evaluări, grade de calificare, clasificare şi militare, concedii, deplasări, stimulări, sancţiuni, distincţii etc.;
  • documentele oficiale de serviciu (ordine, dispoziţii) de reglementare şi modificare a resurselor umane, emise de către management;
  • rezerva de personal;
  • analiza şi statistica caracteristicilor din dosarul personal al angajaţilor.

Funcţii ale sistemului:

  • înregistrarea și evidența personalului;
  • controlul şi analiza calitativă (la "data" sau pentru "perioada") a completării schemei de personal;
  • evidenţa şi analiza: forme de angajare si modalităţi de obţinere a posturilor de muncă;
  • evidenţa şi analiza: vârstă; sex; studii şi cunoştinţe; origine şi stare socială; stagiu de muncă etc.;
  • evidenţa, control și analiza: deplasări, concedii;
  • evidenţa şi analiza concedierii, inclusiv motivaţii;
  • perfectarea și vizualizarea/imprimarea listelor de personal: angajări, concedieri, deplasări; concedii; intervale de vârstă; sex; studii; titluri şi grade ştiinţifice; stare familiară; studii; etc.;
  • selectarea datelor referitoare la angajaţi conform criteriilor stabilite, perfectarea documentelor respective.

Pentru detalii suplimentare și versiune demo contactați experții noștri la tel. 022 820 911