Servicii de telefonie

Servicii de telefonie

Denumirea completă
Servicii de telefonie fixă multifuncțională.

 

Descriere
Serviciile de telefonie fixă ale CTS oferă o soluție cost-eficientă pentru convorbiri telefonice calitative și multifuncționale pentru organizații. Serviciile sunt bazate pe cele mai noi tehnologii de VoIP, ce permit un înalt nivel de calitate al serviciilor la prețuri minime. Serviciile de telefonie fixă corporative sunt oferite în baza stațiilor telefonice virtuale (PBX), ce permit extinderea semnificativă a serviciilor oferite.


Convorbirile telefonice sunt protejate prin mecanismele de securitate integrate la nivelul Rețelei de Transport a Autorităților Administrației Publice.

Beneficiari
Autorități publice, instituții de stat, întreprinderi din sectorul real

Domenii de utilizare
Serviciile de telefonie fixă corporative sunt utilizate pentru formarea și primirea apeluri în rețeaua fixă și mobilă, precum și apeluri internaționale.  Adițional, pot fi organizate teleconferințe și video conferințe cu participarea mai multor salariați din cadrul organizației, geografic dispersați.

 

Serviciul include

  • Conectarea beneficiarului la rețeaua telefonică a prestatorului;
  • Teleconferință (discuții simultane cu mai mulți abonați ai diferitor furnizori de servicii);
  • Video conferință (cu condiția existenței echipamentelor terminale ce să suporte această funcționalitate);
  • Readresarea apelurilor de intrare;
  • Răspuns vocal interactiv;
  • Identificare apel de intrare;
  • Suport în utilizarea serviciului și gestiunea incidentelor, conform nivelului agreat.

 

Nivelul serviciilor

 

Nr.IndicatorNivel
1Monitorizare serviciu24x24, 7 zile pe săptămână.
2Disponibilitate serviciu99,8% lunar. CTS își rezervă dreptul de a efectua activități de mentenanță în zilele ne lucrătoare şi în intervalul de timp 18:00 – 07:00 în zilele lucrătoare. Această perioadă nu este luată în calcul la măsurarea nivelului de disponibilitate.
3Suport și soluționare incidente08:00 – 17:00, în zilele lucrătoare.
4
Raportare nivel serviciu
Raportare privind nivelul de disponibilitate al serviciului la solicitare Beneficiarului, după posibilităţile Prestatorului.

 

Ordinea de prestare a serviciilor
Serviciul de telefonie fixă corporativă este oferit în bază de contract. Anexă la contract este Acordul privind nivelul serviciilor.

Suport în utilizarea serviciilor
Informații adiționale, precum și suport în utilizarea serviciului pot fi obținute apelând la Serviciul Suport Clienți. La plasarea solicitărilor de suport, este necesar a indica codul serviciului ca fiind ”Telefonie corporativă”.

Preţ  servicii


Tarife convorbiri internaționale

 

 

Tarifele la  convorbiri internaționale efectuate prin intermediul serviciului de telefonie fixă

 

Tarifele la  convorbiri satelit efectuate prin intermediul serviciului de telefonie fixă

 

Parametri de calitate servicii de telefonie fixă pentru trimestrul I 2017

28077

Feedback